♥ Dag 9 – Min tro

Jag vet inte riktigt vad min tro är faktiskt. Jag vet inte om jag tror på gud rent av. Men jag tror absolut det finns något därute. Jag är av ganska stark tro att våra själar vandrar vidare när våra kroppar blir utslitna och dör.
Kanske har min själ levt många gånger om redan. Jag har i alla dessa år alltid känt på något konstigt sätt, att min farmor varit närvarande. Har inte kunnat förklara känslan, men den finns där.
Kanske blev hon en ängel och finns vid min sida för att skydda mig :-D

Något jag tror starkt på är ödet. Men ett öde man kan påverka. Om jag ser tillbaka på mitt liv så har jag vid många tillfällen stått vid ett vägskäl. Där jag kunnat välja hit eller dit ska jag gå, såhär eller sådär ska jag göra.
Och det man väljer påverkar resten av ens liv. Hur många gånger har man inte suttit och funderat hur ens liv skulle sett ut om man gjort si eller så istället. Det är ödet.

Det finns något bra för oss alla därute. Man måste bara tro......




Kommentarer
Postat av: PaulinaB

Vilken fin bild, jag lånar den till min blogg sen.

2010-12-05 @ 21:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0