♥ Dag 8 – Ett ögonblick

Oj va svårt...

Det finns några stycken viktiga ögonblick i mitt liv. Står ju förståss inget om viktigt ögonblick..
Men ska jag skriva om ett ögonblick så blir det ett viktigt :-)

Det finns som sagt några viktiga ögonblick som gjort mitt så otroligt lycklig.
Dagen då jag flyttade hemifrån och till en helt annan stad.
Dagen då jag fick mitt första riktiga arbete.
Dagen då vi vann div 1 med IK sätra och skulle få spela allsvenskan.

Men sen finns det dom här alldeles speciella ögonblicken i ens liv. Ögonblicken som ingenting någonsin kommer att komma i närheten av. Det viktigaste av allt i livet.
Dagen då jag träffade Peter.
Och dagen när mina älskade barn Rasmus, Theo och Agnes föddes.
Inget ögonblick är större än det!






hihihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0