Awards coming up

Ja, då är det då alltså bara tre dagar kvar till nyårsafton. Dvs tre dagar kvar till Jon of the year 2010 kommer att utses. Vem kommer det att bli?!

Blir det min skriksnarkande bror Anders "löken" Ekdahl som parkerade in alla gäster hemma hos Stefan och Susanne. För att sedan själva ta in på hotell i Södertälje och ta med sig bilnyckeln. Läs om händelsen HÄR

Eller kanske min käre sambo Peter Frisk som åt sina egna magsjukefisar. 2 GÅNGER!!!.... Läs om händelsen HÄR

ELLER! Kommer den kanske gå till lillebror Johan Frisk. Som gjorde en nu-ska-vi-se-hur-många-joniga-saker-man-kan-göra-på-en-helg  grej. Kanske har han druckit ur en bäck... eller kanske tappa bort nycklarna till sin lägenhet. Kanske har han sovit ute på sin loftgång... Läs om detta HÄR.

Ja, här har vi då dom tre huvudnomineringarna. Eller finns det någon jag missat?
Än så länge, läs ÄN SÅ LÄNGE. Så är jag inte i top tre. Men det är ju ändå tre dagar kvar på året. Och jag litar inte på mig själv ens så klantig som jag är. Så man vet aldrig. Nomineringarna kan skifta.

Spänningen är olidlig!!!



Förra årets lyckliga vinnare. JAG!! hihi


Kommentarer
Postat av: Lillebror

Jag är ju inte feg! Det är du som inte kan läsa! :P



http://johanfrisk.blogg.se/2010/may/where-do-i-begin.html

2010-12-29 @ 14:51:36
URL: http://johanfrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0