vad gör man?


Vad gör man sådana dagar man är så jäääkla trött så man bara vill gå och gömma sig?
Vad gör man en sån dag när man har två barn som klättrar på väggarna om dom inte blir underhållna?
Ja, vad gör man??!!

Jag ÄLSKAR mina barn. Men det här med att jag måste underhålla stora Rasmus på 7 år börjar allvarligt gå mig på nerverna nu. Nog SKA han väl kunna underhålla sig själv med något!!! Inte fasen låg jag inne och nästintill demolerade möblerna av rastlöst krypande när jag var liten?
Vad jag minns så kunde jag vara ute på baksidan och leka rätt så bra själv med vad där fanns. Kottar, pinnar, bär, sand och vatten. Mina syskon är 5 år äldre och uppåt. Inte sjutton ville dom leka ute med mig. Nä, jag fick leka själv när inga kompisar fanns till hands. Och det gjorde jag! HUR i allsin dar kan man vara så fantasilös när man är 7 år gammal!!! Jag fattar för mitt liv inte! Veckorna när båda barnen är hemma är verkligen ångestfyllda när man måste måste MÅSTE hitta på saker att göra varenda eviga dag och man är bara så jäkla trött så det går inte att beskriva med ord.

Nä, idag är jag less! får man vara det? LESS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0