Skitförkylning

Först av allt vill jag säga GRATTIS till Jesse och Cattis som sa JA till varandra igår! STORT grattis till er och jag önskar er all lycka i framtiden! :-D




Den här förbannade förkylningen vägrar verkligen släppa taget om mig. Jag har visserligen inte taggtråd i halsen fortfarande men ont gör det. Och förkylnigen är värre. Blääää

En rätt så skön söndag ändå. Jag fick sovmorgon till 8.30 och sen blev jag serverad en härlig mysfrukost med familjen :-) Rasmus drog iväg på fotbollsträning med Tommie. Medan jag, Peter och Theo stack iväg till återvinningen med lite grovsopor och tog en tur till biltema och jula för att inhandla gummistövlar :-)
Sen blev det en skön promenad och en utedag i den sköna solen :-)
Något är inte riktigt som det ska med Theo iallafall... Men frågan är VAD?! Han skriker och är ledsen och vi fattar ingenting. Båda gångerna vi skulle lägga honom idag blev han hysterisk. Och när han vaknade på eftermiddagen så var han totalt hysterisk och bara skrek "ajajajaj". Och inget jag gjorde fungerade :-( Tänder? Halsen? Öronen? Ingen aning... *suck* Han var iallafall skapligt nöjd idag när han fick följa med pappa till brunnen och ploppa i stenar. Peter fick bära honom därifrån! Om nått år finns inte en sten kvar där! hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0