Sådärja!

Då var den sviten bruten. Eller så är det bara vårt eget fel... vet inte.
Sedan Theo fick eget rum för nån vecka sedan har han ju sovit SÅ bra. Men inatt.... Vi satte babyvakten närmre sängen. Och den gav ju utslag så fort han bökade eller gnällde lite. Dvs, det var precis som att ha honom bredvid sig igen! För en gångs skull kom vi i tid före kl 22 och hade tänkt oss en god och lång natts sömn. Men ja... jag vaknade ju minst 1 gång i timman pga hans bök och mina toabesök. Så jag är lite lätt sliten i dag. Vaknade kl 5.17 när Theo slog upp ögonen, med huvudvärk och värk i kroppen.  När han till slut blev trött igen runt 8 så sov han bara 1 timma!!!
Japp... idag är det bara att försöka bita ihop och hålla ut. Två koppar kaffe har jag redan hällt i mig. Synd att man inte får dricka allt man vill när man är gravid :-\


gossen va trött imorse iallafall. Det blev mest sofflägge och tv.


Kanske årets sista grillning (bild från i söndags)


gillar att sno mammas foppisar




Ibland ligger bebis så man ser helt deformerad ut.... :-\


Kanske sista bilden på poolen. för snart åker den ner för iår.


Just nu: En liten pöjk som försöker göra kullerbyttor i soffan. Och en liten tös som gör kullerbyttor i magen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0