Kanske äntligen...

Första morgonen på snart en vecka jag inte vaknar med huvudvärk och kloss stopp i näsan :-D Underbart! Sure.. jag fick ta nässprey ändå men det va inte lika illa. Ah nu ska ju allt jäkla snor ut oxå då... vart nu all den där sega skiten gömmer sig :-/ Mängder är det och ut ska det. Men jag känner mig iallafall piggare. SKÖNT! :-D
Nu är det bara å hoppas att resten av familjen slipper skiten.

Bredvid mig här i soffan ligger en mycket mysig liten kille som sova ända till kl 5 i sitt eget rum :-) En rätt så utvilad mamma trots typ 3 kissningar inatt :-) Skönt det med :-) gissar på att det varit den 4:e kindtanden som spökat i några dagar nu, för igår när jag kände så hade den brytit igenom och börjat komma upp. Så 12 tänder har vår "lilla" kille nu :-D Och på måndag börjar vår "lilla" kille dagis! Overkligt!

Å.... om ni inte sett det ---------------------------------------------------->>>>>>>>>>>>>>>>>>
Endast 63 dagar kvar till bebis!! YAIKS!!! :-P


Godmorgon!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vi ska försöka ta oss ner med sängen och lite kläder innan dess :P

2010-08-31 @ 11:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0