Höst i luften


Har precis sovit en stund med Theo. Uj... vet inte om jag borde göra det igentligen. Eller så är det bara såhär jag mår nuförtiden. Inte fasen är jag pigg och mår bra. Det kan jag inte påstå. Just nu rätt så illamående och jäkligt seg.
Tröttsamt är väl ett milt ord för det.... 29 veckor liksom! Ska det va såhär hela vägen fram eller?! GAH!

Här "uppe" i Gävle är det ännu en vacker och solig dag. Otroligt... och jag som trodde att det braiga vädret var över för i år. Men här skiner solen. Och det ännu braigare är att det är liksom inte den där bedövande hettan. Det luktar nästan höst i luften. Det är lagom skönt att vara ute :-) Och det funkar fortfarande att gå iväg och bada på Harnäs. Perfekt med andra ord. Får se vad vi hittar på idag.
Snart blir det lunch för lillprutten och sen ska vi gå ut iallafall. sen får vi se vad dagen bjuder på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0