Äntligen på gång

Idag mår vi bättre allihopa. :-) Nu hoppas jag VERKLIGEN att den här sjukan fram och tillbaka är över för ett tag framöver. För nu tycker jag vi fått vår beskärda del.
En massa roligt har vi missat pga det oxå. Bla snosa Sofie och Andreas bebis Max. *suck*
Jäkla skit va irriterande det va å missa...... Nästa gång vi kan åka är 2 maj. Så då jäklars får inget hända och störa ut det.


I söndags hade vi jordens skönaste dag. En riktigt utedag. Vi var ute säkert 3 timmar i sträck med Theo iallafall.
Han gungade, lekte på altanen, lekte på gräsmattan och så var vi ute och promenerade :-)
SJUKT skönt att få vara ute i solen. Otroligt vad solen gör för en, man blir genast piggare och gladare :-)
Idag var det ju oxå jättesoligt och härligt ute. Ringde hem och fick höra att dom var ute och hade det jättemysigt Peter och Theo. Gissa om jag fick hemlängtan *suck*

Har inte så mycket å berätta just nu faktiskt... Som sagt så har vi ju legat sjuka och orken har jag lagt på familjen istället för bloggen.

Så fort jag hittar kabeln så ska jag lägga in lite mysiga utebilder från i söndags :-)

Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0