Å så kör vi en gång till....

vaknade 5.30 imorse av att jag mådde fruktansvärt illa. Låg och väntade ett tag för att se om det tänkte ge med sig. Gjorde det inte. Kl 6 kom första spyan. Hade absolut INGENTING i magen att kräkas.
Jag gick genast och lade mig i Rasmus rum för att hålla mig undan dom andra och sååå började dagen. Kräktes ungefär 1 gång i timman ända fram till 15 idag. Och varje gång var det bara magvätska..... :-(
Nu är kl 17 och jag har suttit och skedat urrörd cola sen en timma tillbaka. Vet inte riktigt hur jag mår... Men jag har inte kräkts sedan kl 15 iallafall vilket är SKÖNT!
Jag hör hur Peter kämpar därnere med en superdupergnällig Theo. Och just idag oxå... Han kan välja sina dagar grabben.

Magsjuka eller matförgiftning? Ingen aning..... Men jag hoppas innerligt och ber till högra makter just nu att Peter och Theo slipper bli smittade av detta.

Andra gången jag har magsjuka på 4 månader. *suck* Snälla snälla låt mig få må bättre snart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0