uppe i ottan

Natten har varit jättebra måste man väl säga. Theo somnade vid 21.30 och vaknade kl 2 och sen kl 6. Och då var det ju dags för mig att kliva upp ändå. För idag ska Rasmus iväg på läger med skolan. Tommie ska följa med så han ska hämta honom här utanför mig kl 7.20.
Just nu sitter han och äter frukost och jag måste verkligen tjata på honom att äta!! Snacka om tankspridd grabb.

Det blir nog inge mer sova för mig på ett tag iallafall för kl 9.50 ska jag hämta upp Björkman i Skutskär och sen bär det av in till stan för att fika med tjejerna. Sen ska jag inhandla några mjukisbrallor till Rasmus.
Får se hur roligt Theo tycker det är att åka bil idag......

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0