Typiskt mig

CRAP NIGHT!!! Men ganska mycket mitt eget fel.. typiskt mig :-S
Lillgossen somnade vid 20. Vaknade första gången 22.15 för att äta. Kristin börjar STORTJUTA och ser framför sig en helvetesnatt utan nån sömn alls. Tittar på klockan och gissar på att nästa amning blir runt 00 taget. Nu är Kristin övertrött och kan inte alls somna. Det svider i ögonen och gör ont i kroppen men näe.... det går inte. Ångesten håller mig vaken. Klockan går... Klockan blir 00.00. Klockan blir 00.30... Ingen Theo vaknar.
Till slut vid 1 slocknar jag. Vaknar kl 3 av att Theo vaknar och vill ha mat. kl 3 liksom!!!
Sen somnar han om och jag lägger honom i sin säng igen. Tyvär väcks vi igen nån timma senare när andningslarmet går av. Lillgossen hade kravlat sig upp och låg tvärs över sängen högst uppe vid huvudänden. 
Efter en stund när hjärtat ramlat ner från halsgropen igen och pulsen blitt normal så kunde vi somna om igen.
Nästa gång han vaknar är kl 5.30. Sen var det ingen idé att somna om igen, och det tyckte inte Theo heller :-P

men TÄNK om jag hade sovit där från 22.30 till 3! Det är så TYPISKT mig å göra såhär. *suck*
Få se vad den här natten har för spännande å erbjuda :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0