skulle behöva...

Idag har Theo försökt sig på ett självmordsförsök :-P Närå skoja. hehe
Men vi låg i sängen och myste. Jag lade Theo på mage och han gav sig av på upptäcksfärd i sängen. Vipps sa det bara så hade han krälat iväg ut till sängkanten och hängde över. Jag höll i ett ben så han inte kunde skräla över. OJ va arg han blev för att jag höll i honom :-)






Stark i rygg och nacke har han blitt oxå

Jättelik pappa är han oxå


Idag känner jag mig faktiskt sliten... trots att jag tycker att jag får sova rätt bra på nätterna. Jag älskar att vara hemma med Theo och jag har världens underbaraste familj. Men... Det känns verkligen som att jag skulle behöva få göra något själv nu. Något för mig, nått som jag vill. I 12 veckor nu har jag varit mamma på heltid dag som natt. Jag behöver få en liten stund för mig själv känner jag. Vi får se när tid för det finns.....



Kommentarer
Postat av: Kerstin

Jag kan passa honom, jag kan passa honom!

2009-09-03 @ 12:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0