En heldag inne i stan

Idag drog vi iväg in till stan för att möta Lisa. En shoppingrunda stod på schemat. Resan in va ingen höjdare... Theo skrek hela vägen och somnade väl inne i Gävle. Vi skulle göra ett stopp på Peters jobb först för att byta bil eftersom min skulle besiktas. Där vaknade han såklart efter att ha sovit bara 5 minuter. Meeen tydligen en lagom powernap för att sen fortsätta skrika hela vägen in till stan. Lagom kul å stå och plocka ur vagn och göra iordning när man har en skrikande pojke i bilen. Och han är inte direkt dämpad av sig :-S

Shoppingrundan gick bra. Men jag hittade bara en skjorta som man kan ha till vardags. Var lite svettigt å prova kläder oxå. Jag känner mig lite stressad när Theo är med. Även om Lisa såklart mer än gärna höll i honom medan jag provade :-)

Iallafall så gillar Theo sin nya vagn SKARPT! Man SER ju när man sitter i den :-D





Mamma är oxå jätteglad över vagnen ;-)

Lite bilder


Favvoställning när jag ska sova


Soffkanten är intressant, undra vad som finns därnere....

Ibland gåre bra......

Ibland inte :-P


Nattinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0