Vicken timing...

Sitter man här å är sjuk! *suck*

Kl 16.30 skulle vi möta kyrkoherden som ska döpa Theo. När vi kliver in i kyrkan känner jag hur hängig jag är. har fruktansvärt ont i nacken och ont i huvudet.
När jag kommer hem blir det värre. Det där pirret i kroppen började komma smygande och jag frös frös frös.
Peter tittade i halsen på mig och ena min halsmandel ser ut som en stor boll och har stora vita beläggningar på. ÄÄÄÄK!!!!
Nu sitter jag här och har tagit alvedon men är fortfarande jättemosig och har så jädrans ont i nacken :-(
Fy fasen vicken dålig timing... Och nu ska man alltså vara hemma själv med Theo hela dagen imorrn med feber och förmodad halsfluss. BLÄÄÄÄÄÄ!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Petra

åh stackars! :( Hoppas du blir bättre snart!

2009-10-23 @ 04:32:23
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0