Pablo

Jaoo!!! Igår var vi till Estraden jag å Peter å kollade in Pablo Fransisco. Det vi inte visste var att det var 4 andra komiker med oxå! En svensk och tre andra från USA. SJUKT BRA!!! jag hade verkligen ont i käken när vi gick ut därifrån. tror inte jag slutade skratta en sekund på 2½ timma :-P Helt klart värt pengarna.

Världens snällaste farfar eje och bonusfarmor Carina var hemma och var barnvakt till Theo. Det hade gått bra förutom att han totalvägrat flaskan så dom fick mata honom med gröt istället. Men inte på det sedvanliga sättet med en sked. För det gick ju inte. utan han skulle suga bort gröten från fingrarna! HAHA!!
Ja han har en vilja av stål vår lilla kille :-P

Det som inte var riktigt genomtänkt från min sida var väl det här med att brösten mest liknade två stora sillisar när jag kom hem. Theo sov ju för natten så vem visste när han tänkte äta igen.....
Så det va bara å ställa sig i duschen å försöka pumpa ur så mycket som möjligt.
Imorse märktes det oxå av att det inte va helt genomtänkt när jag vaknade och typ.... läckte. Aja, får hoppas lillkillen är ordentligt hungrig idag :-P

Näe vad ska man göra idag då... hmm... Om nån vill hitta på nått så hör av er!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0