Jag å mina nätter

Känns som att det enda jag skriver om nuförtiden är hur mina nätter varit :-P Men det bli lite så att man måste få skriva av sig när man har det jobbigt.

MEN!! Inatt fick jag sova!!! Jag vet inte hur det gick till eller vad vi gjorde men han sov!! Eller det skedde två mirakel igår faktiskt. Det första var att han somnade helt själv mellan mig och Peter med nappen i munnen kraffsandes på min kudde. Efter en 20 minuter lade jag över honom i sin säng och han sov mellan 22-3.40!! Helt otroligt!! Och jag sov oxå under den tiden. Visst jag vaknade kanske några ggr och kollade till honom men vaddå, jag somnade ju om igen. Så jag säger att jag sovit :-) Efter det blev det inte så mycket mer sömn men jag är jättenöjd och glad ändå idag. Herregud! Kan inte minnas när jag fick sova 5 timmar i rad sist! Happy happy!! :-)

Får se hur denna natt blir men jag har väl inte dom största förhoppningarna. Det blir väl som det blir.
Imorrn drar vi iallafall iväg till Kolbäck för att fira mammas 65 års dag. Hela familjen ska samlas och umgås under helgen. Imorgon blir det restaurang besök för alla och äta gott. sen blir det väl bara familjemys hemma hos mamma och pappa :-) Ska bli trevligt :-)

Nu sover iallafall båda kidsen. Ska väl försöka krypa till kojs jag. Det gäller å passa på att sova när man får :-)

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0