Flintis?

Jag börjar bli fintis!!!
Jag har börjat tappa någe kopiösa mängder med hår!! Det är överallt. Mängder med hår i sängen, i soffan, på golvet, i duschen. Ja överallt! Det lossar stora bollar med hår alltså! Jag blev verkligen skiträdd när jag såg det här och tänkte att nu jävlar äre klippt!  hehe, klippt, hehe. ni fattar va :-P
Gubbhumor deluxe :-P
Iallafall så började jag kolla upp det lite på nätet. Trodde ju att jag var sjuk eller någe.
Men tydligen så visade det sig att under tiden man är gravid så brukar man inte tappa någe hår alls i stort sett. Oftast är håret ovanligt tjockt och fint då. Fram till ungefär 3-4 månader efter förlossningen. När man istället börjar tappa hår! Och då menar jag inte dom vanliga 100 hårstråna per dag man ska tappa. utan typ 300!! Alltså man tappar allt det vanliga man ska tappa, plus ALLT det man inte tappade under graviditeten!!
HERREGUUUUD!!!
Jag kommer bli flintskallig innan året är slut!!
Så om ni ser en kal fläck nånstans på huvve på mig så... säg inget, snälla.
*snyft*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0