Dom är överallt!!

Öppnade kastrull lådan häromdagen. Och VAD låg och kravvlade i en av kastrullerna om inte en asäcklig spindel!!
FY FAN!! dom är verkligen överallt i det här huset!! Usch spott å fräs! Nu känner jag att jag måste börja kolla tak, väggar och golv innan jag lägger mig. Annars har man väl en jävel i ansiktet mitt i natten. BLÄÄÄ!! och varför måste dom vara så stora!!!! *ryyyyys*

Nu pratar vi om nått annat. :-p Har iallafall haft två jättebra nätter irad här nu. Tack vare ett par teskedar gröt innan läggdax. trooor vi iallafall :-P
Natten till igår somnade han 22 och vaknade först kl 4 för att äta. och därefter vid 6 taget.
Inatt somnade han 22 och vaknade 2.30, 5 och sen 6.15. Men ändå en bra natt för att vara han :-)
Hoppas detta håller i sig nu!! :-)

Just ja, när vi kom ner i morse och satte på tv:n så var det Night rider på! Nån som sett det nån gång? den här serien med han som är med i Baywatch! Det här var första avsnittet av serien. Så JÄKLA DÅLIGT!! HAHAHAHA!! Jag satt bara å gapade till en början men sen kom jag på mig själv med å sitta å småflina. hehe
Ja herregud. dom kunde verkligen göra serier förr :-P hehe


Just nu: Theo sover en stund och jag sitter med en stor kopp kaffe i handen. Gött!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men du får se det positivt! Har man spindlar betyder det att huset är friskt! Inget mögel lr så! :P

2009-10-06 @ 10:55:34
URL: http://frisksofie.blogg.se/
Postat av: Petra

haha Night rider var mitt favoritprogram när jag var liten! :)

2009-10-07 @ 05:30:37
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0