AJ!

Nu är ryggen i riktigt dåligt skick. *suck* det gör ont när jag går, sitter, står lr ligger. Spelar ingen roll hur jag ligger på nätterna, det värker och ryggen känns trött liksom.
Inge vidare idag när Theo är på sitt mest gnälligaste humör och jag är själv med honom till sent ikväll. Bära funkar inte riktigt nu och han vill verkligen INTE ligga på golvet idag. Arg och tjurig är han. Massor av skäll och en hel del smällar har jag fått. Han är en bestämd herre mr theo. :-S

Just nu: Theo ligger på golvet och skäller å gormar för att han inte kan krypa.....

Kommentarer
Postat av: carina frisk

vi kan vara barnvakt på fre em om du vill gå på massage då kram Carina & Eje

2009-10-06 @ 22:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0