Skrikfest

Härhemma på em har det varit total skrikfest iallafall. Idag fick lilla Theo sina 5 månaders sprutor. Han blev jätteledsen såklart. Men det gick över rätt fort.
Föresten så vägde han iallafall 7310 gram och är 68.7 cm lång. :-)
Iallafall, när vi kom hem så började eländet. Stackarn mådde väl illa eller hade ont på något sätt. För han har verkligen skrikit konstant sen 15 fram till runt 21 tiden. Herregud! Jag har aldrig någonsin hört ungen skrika på det sättet förut. Det var så tårarna nästan kom på en själv för man led med honom. :-(
Men nu! För en 20 minuter sen var det som att vända på en hand. Helt plötsligt är han superglad och vill leka. Och jag kan lägga ifrån mig honom en stund för första gången på hela dan!! Tack för den! Ryggen behövde vila lite.
Hoppas han slipper någe mer nu och får må bra.




Gröt är gott. Och kladda måste man ju få göra


Mamma tittar bort en minut och vips har vi lämnat filten och är på upptäcksfärd


Inte ens "pölen" funkar längre.....


Hmm... vad finns det här man kan busa med då


Kommentarer
Postat av: Sofie

Minst tre olika outfits denna dag verkar det som! ;) Och bodyn med igelkottar har jag paxat! :D

2009-11-19 @ 16:19:50
URL: http://frisksofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0