Onkel vem?

Peter och jag låg och kollade på tv igår kväll i sängen. Kollade på  nått inslag på tv4 nyheterna när jag tyckte att killen dom intervjuade helt klart påminnde om nån.

Jag: Hurru! Det där ser ju ut som han!
Peter: *Tittar snett på mig*
Jag: Jaaaa! Han... Onkel.... Från familjen......  du vet....

*tystnad*

Jag: Ähh! Strunt samma!
Peter: mmmmm *nickar suckande*


Ja okej! Jag erkänner! Ibland pratar jag innan jag tänkt färdigt. Jag hade ju allt i huvudet. Varför fattade inte Peter de för! :-P
Iallafall om ni inte gissat det så var det Onkel Fester jag menade från Familjen Adams. När jag till slut fick fram vem jag menade utbröt ett gapskratt utan dess like. Jag höll på å kvävas. På riktigt! :-P

Men det är därför du älskar mig darling. För att jag är så knasig, eller hur! ;-) PUUUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0