Snart är den lugna tiden över

Japp! Det är bara att inse. Vår lilla Theo har blitt en stor kille nu. Han sitter helt själv och leker på golvet. Och snart kommer han krypa oxå. För idag satte jag honom i sin lekpöl som han fått av farmor. Gick till spisen ett par minuter. När jag tittade till honom igen hade han krupit över kanten och hängde halvvägs ut på golvet! :-O Herregud unge!!! Vi var tvugna att ta kort på det lilla busfröt.
Efteråt satte jag honom upp i pölen igen och fortsatte laga mat. Ett par minuter senare var han påväg över kanten igen. Lilla pruttunge! Nu vill jag nog dra i handbromsen för nu växer han upp alldeles för fort för min takt :-P

På föräldragruppen idag var dom imponerade över hur tidig han var. En 6 månaders tjej där sitter inte alls. Och där satt Theo och lekte för fulla muggar knappt 5 månader gammal. hehe

Och storebror Rasmus är ju hemma den här veckan :-) Och såklart i sedvanlig ordning så låg dom små kisarna och tittade på bolibompa imorse i sängen och mös för fullt :-) Gobitarna :-)


Han ser ju knappt nå ertappad och skyldig ut heller....


Kommentarer
Postat av: Johan

haha! Chäf! Han kommer bli som Peter! Stackars er ;P

2009-11-12 @ 09:25:24
URL: http://johanfrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0