Funderingar....

Jag funderar och funderar och kommer inte fram till hur jag ska göra.

Fakta: Jag är så sugen på att få spela lite volleyboll matcher och inte bara träna lite då och då.
Det känns verkligen att det fattas mig något.....

Fakta:
Nu när man har två barn så blir det svårare att komma iväg och träna och vara med på matcher.

Fakta: Just eftersom man har två barn därhemma så vill man att tiden man spenderar ifrån dom ska vara värt något.

Tierp fördelar:
* Man betalar bara medlemsavgift
* Mysiga och trevliga tjejer i laget
* Laget spelar i div 1

Tierp nackdelar:
* Lång resväg
* Brist på tränare
* Vet inte om det är värt att resa 1 timma och sen sitta på bänken en hel match pga?? Varit gravid??


Sätra fördelar:
* Kortare resväg
* Trevliga tjejer jag känner till
* Större möjligheter att få spela trots att jag inte kan träna jämt
* En duktig tränare

Sätra nackdelar:
* Man betalar alldeles för mycket pengar... Eller måste jobba väldigt mycket
* Laget spelar div 2 ( vet inte om det igentligen är en nackdel....)

Hmm... nån som kommer på någe mer?!

Näe men allvarligt. Det är ju faktiskt så att när man har småbarn är det svårt att satsa ordentligt. Och jag måste nog inse att det kommer bli svårt att göra det på ett bra tag framöver. Om ens någonsin möjligheten kommer igen, det vet man inte. Är det verkligen någon idé att sitta och åka till Tierp bara för att få spela i div 1 när jag ändå tydligen inte verkar vara speciellt viktig längre.....
Är det då inte bättre att kanske spela lite för att det är roligt i Sätra och div 2 istället?

MEN! Det är ju roligt i Tierp oxå. Och det är ju härliga tjejer där med! *suck* Vad ska jag göra.....

Vad ska jag göra?!



Kommentarer
Postat av: Johan

Det roliga är ju att vinna, och det är den enda som räknas. Spela i div 2!! Vårt korplag vann serien förra året, dom undrade om vi ville spela i divisionen över året efter, vi skrattade bara, vi vill ju vinna! ;)HAHA

2009-11-25 @ 12:50:58
URL: http://johanfrisk.blogg.se/
Postat av: Eken

Good point ;-)

2009-11-25 @ 19:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0