En liten rapport

Imorse 7.30 drog jag iväg med Rasmus, Theo och en sjujädra massa packning i bilen. Släppte av Rasmus på skolan. Åkte och tankade och drog en vända förbi McDonalds och köpte mig en kaffe. Sen bar det av mot Kolbäck.
Perfa tänkte jag för mig själv. Nu sover Theo hela vägen till Kolbäck. Ack så fel jag hade. Han vaknade i Hedesunda redan. BAJS!
Men han höll sig faktiskt rätt glad, ända fram till Sala. När han blev totalt hysterisk. Vi tog och stannade på en mack där och han fick lite mat och sträcka på benen. Perfa tänkte jag. NU somnar han om och så blir allt frid och fröjder. ICKE! Skrek å skrek å skrek gjorde han. Hela vägen till Västerås när jag fick göra ett till stopp. Eftersom han vägrade somna var det väl bara att sätta honom i bilstolen och fortsätta med en skrikande unge. vi var ju faktiskt tvugna att komma fram någon gång. Vid 11 anlände vi till Kolbäck. ÄNTLIGEN! Lämnade över hysteriskt skrikande unge till sin mormor och packade in alla grejjer.
Skönt att man ska vara här ett par dagar så man slipper ta samma kamp igen samma dag.

Nu har vi iallafall varit här ett tag och inte gjort så värst mycket. Det spöregnar ju så det har inte blitt nån promenad. Mormor och morfar är mäkta imponerade över att han kan sitta och sätta sig själv. Och stoppa pressarna igen säger jag! Idag kröp han för första gången! Flera krypsteg tog han. Duktiga killen!! :-D Till jul har vi en förmodligen en krypare i 180 :-P

Just nu ligger lilltjabo på golvet och leker för fullt :-) Snart är det middag här. Så skönt att bli ompysslad och slippa tänka på allt som ska göras. Får se när Pappa Peter ringer och längtar efter sin Theo :-)

Vi längtar efter dig älskling! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0