Att ta eller att inte ta

Nu blev det så att jag tog ändå. Svininfluensa vaccinet alltså. Imorse efter att jag lämnat Rasmus på skolan så drog jag iväg till sjukhuset. All landstingspersonal har nämligen förtur.
Att ta själva sprutan gjorde inte speciellt ont. Det tog lite tid... verkade vara en seg massa det där :-\. Men shit va ont i armen jag fick efteråt. Och nu på kvällen har jag ännu ondare i armen. Ont i muskeln på någe sätt... svårt att beskriva. Nu är det gjort iallafall. Bara att hoppas man slipper feber lr någe sånt skit.

Iallafall så har vi haft en riktig gnällbanane härhemma idag. Hela dagen har varit SKIT enligt honom tror jag. Men det är väl så, man kan ju inte va superglad jämt. Det är ju inte vi vuxna heller så. Varken han eller vi har sovit inatt så... Det är inte så konstigt kanske.


Kommentarer
Postat av: Kristin

Det går över efter en vecka...ontet i armen alltså.

2009-11-13 @ 12:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0