V36

Och det närmar sig med stormsteg :-) Bebis har ju varit fixerad i drygt en vecka nu och det känns VERKLIGEN! Ibland är trycket nedåt så intensivt å hårt att det känns det som ungen ska trilla ut eller nått. hihi
Magen har fått en lite annan form oxå. Den sitter ju liksom lägre ner och nästan dippar framåt nedåt på någe sätt. Lite "hängande" kan man nästan säga.
Sover gör jag knappt alls längre på nätterna och på dagarna är jag så trött så jag kan knappt koncentrera mig på något.
När jag kommer hem måste jag sova en stund för att ens orka tänka på att laga mat eller något annat.
Ryggen tar DÖD på mig snart. Alltså jag har så jäkla konstant ont i ryggen så jag blir galen.
Sammandragningarna och förvärkarna är inte heller roliga. Speciellt inte igårnatt när jag fick ta alvedon för att kunna somna ens. Han busar rejält med mig lillskrutten därinne.
Men nu är det ju inte många veckor kvar så nu är det bara å hålla ut och se glad ut :-P
För när vi får vår lilla pojke i famnen sen så kommer allt vara värt det. Alla krämpor och alls märta. Allt kommer vara som bortglömt när vi får träffa vårt lilla underverk :-)

Jag har redan börjat få lite gissningar på datum när lillskrutten tänker komma ut. Enligt UL så är bäbis färdigbakad den 13/6. Men Rasmus kom ju 8 dagar tidigare så.... Man vet aldrig :-P

Mamma gissar på 6/6, självaste nationaldagen
Sussie gissade på 23/5
Själv gissar jag och hoppas på ett majbarn så det får bli 30/5 då.
Peter gissar på 28/5

Vad gissar du på?

Kommentarer
Postat av: Petra

jaa... Jag slår till med 2 juni.

:)

2009-05-12 @ 16:31:49
URL: http://[email protected]
Postat av: Kristin

Svårt att bestämma mig för antingen 8:e eller 10:e juni, men satsar på 8:e.

2009-05-12 @ 16:47:00
Postat av: ejefrisk

Hoppas att han kommer den 26/5 som en annan berömd man föddes.

2009-05-12 @ 17:22:52
Postat av: Kristin

Den som gissar rätt får ett kinderägg ;-)

2009-05-12 @ 18:20:21
Postat av: Johan

28 maj :) Har du adressen?

2009-05-13 @ 15:31:07
URL: http://johanfrisk.blogg.se/
Postat av: Eken

Mäh det kan du ju inte ta heller! Det har ju peter redan gissat på ;-)

2009-05-13 @ 15:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0