nehepp

Bidde ingen morsdagbebbe tydligen.... Än är väl inte loppet kört men det är inte så vanligt att en förlossning drar igång mitt på dagen :-S
Men men, efter att ha kört med Peters Beclomet inhalator så verkar mina luftrör äntligen börjat lugna ner sig lite. Så inatt har jag iallafall sovit några timmar :-) Och det bästa av allt! När Rasmus vaknade 6.30 imorse så gick Peter upp med honom och jag fick somna om :-) Tack för den morsdagpresenten! GULD värt :-)

Så idag kliver vi iallafall in i V 39 då. Alltså jag har gått 38 fulla veckor. 38+4 gick vattnet med Rasmus. Så vi får väl se hur länge denna lille kille vill stanna i magen. Han verkar ju onekligen trivas bra därinne. Värre är det för mamma som håller på att svettas bort nuförtiden... *phew*

Kommer kanske bli en hel del bloggande om bebis i magen nu sista tiden. Som ni kanske förstår så, nu bara väntar och väntar och väntar vi.....

Kommentarer
Postat av: Tina Johansson

Åhh,nu börjar jag bli nervös för er skull :=)

2009-06-01 @ 14:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0