Inte så mycket nytt

Det händer inte så mycket just nu måste jag säga.... Så jag har inte så mycket å blogga om.
Det enda roliga är väl att eftersom jag är vaken så mycket på nätterna nuförtiden så har jag lite mer koll på Peters nattliga aktivieteter. Och dom är MÅNGA ska ni veta. hehe Så många och varje natt så jag orkar inte ens blogga om dom. :-P
En natt kastade han sig upp i sängen, vifftade ivrigt med armarna uppåt taket och pekade och sa att han ju faktiskt satt upp en skruv däruppe. Och jag var minsann jättenära å slå i huvudet där. Jag bara suckade och la mig ner och somnade igen.
En annan natt vaknade han och började nynna på nån sång. Jag väntade i tron om att han skulle sluta nån gång men fick till slut klappa honom lite försiktigt på huvudet och säga åt honom å somna om.
Och en tidig morgon när hans väckarklocka ringde på telefonen så kastade han sig upp, slet tag i telefonen och svarade med bestämd ton "Peter!". Stackarn trodde det ringde.... Då fick jag så fint säga åt honom att nu får du nog ta och tagga ner lite med jobbandet.  För nu började det hela gå till överdrift.
Ja... det är ju inte bara bebis som gör att man inte sover på nätterna. :-P

Ja annars då... nja.. jag har väl bestämt mig för att inte göra så mycket mer på jobbet nu. Känner mig helt orkeslös och har ingen lust alls att ta tag i något. Sitter i supporten i em så vi får väl se hur mycket tålamod jag har till det..... :-S

Och föresten!! Blir det inget lag i Tierp till hösten eller?!?! Jag som skulle komma tillbaka styggt och bli en grym center juh! Whats happening!!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jo det blir det säkert.. jag vet inte. :) Bara för att jag och några till försvinenr så blir det väl lag ändå. Det är ju inte helt säkert att jag försvinner iaf. Det är inget klart än! :) Jäklar vilken bebbe du har där inne.. Lilla Theo! Kommer bli grymt söt! Kraam

2009-05-15 @ 09:41:05
URL: http://schme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0