Hjälp! redan!?

Jahapp då har man varit hos barnmorskan igen då. Barnmorskan kände på magen för att kolla hur bebis låg och säger
"Jaha, bebis ligger djuuupt ner i bäckenet och är fixerat".
Jag måste ha blitt lite blek.... kände mig rätt chockad. Men men.... jag är ju bara i V 35?! Redan?!
Kolugn barnmorska som jag har så sa hon att ja, men du kan fortfarande gå några veckor till. Det är inte ovanligt.
Man får hoppas det då... För psykiskt är jag inte riktigt redo för en förlossning än... tror jag... eller?! Förvirrad......
Och tanken på att gå omkring med känslan av att man har ett bowlingklot mellan bena i flera veckor känns inte direkt tilltalande måste jag säga.......
Men det hela känns ju genast sjukt spännande iallafall!! :-D

Magen: 34 cm (ökning med 1 cm från förra gången)
BT: 135/80
Vikt +9 kg (Ingen ökning från förra gången)
Hjärtljud: 156 slag/minut

Jag klarade mig från att bli stucken den här gången :-D

39 dagar kvar. Det händer grejjer!! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0