Funkar INTE

Okej, cocillana fungerar inte på mig als. Så äre bara. Inatt har varit en ÄNNU värre natt om det ens går!
Vi släckte lyset vid 23.30. Vid 1 tiden blev jag förvisad ner till vardagsrummet för att sova.
Och efter det var jag vaken 1 gång i timman fram till 5 när jag slutligen gav upp sovandet. Det funkade bara inte. För det första försöka hitta en skön sovställning i sofforna nere. OMÖJLIGT! För det andra, hosta HELA TIDEN! Och för det tredje, ränna upp för trappan på toa stup i kvarten hela natten. Ingen höjdare.....
Så kl 5 imorse gav jag upp och satte igång datorn. Vid 8 vaknade Rasmus och vi käkade frulle.
Tänkte att jag skulle sova en stund mitt på dagen men det har inte heller blitt av. Det har nämligen varit Playa del Fris/Ekdahl här hela dagen. Alla ungarna har solbadat här hela dagen :-)
Det har varit jättemysigt och Rasmus har haft superkul :-)

Nu är kl snart 8 och vi har varit och handlat lite lördagsgodis här på kvällskvisten. Så nu ska vi mysa lite i soffan tillsammans hela familjen. Känne rmig helt matt och konstig i huvudet av all värme idag och när man inte sovit något. Så nu stänger jag in mig i huset för kvällen.

AOOOO vilka onda sammandragningar jag har idag då!!! Nu får du ta och komma ut bebis Theo!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag håller med. Kom ut nu! :)



2009-05-30 @ 23:09:04
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0