En st rastlös 6 åring

En fruktansvärt kass natt har det varit. Jag har i stort sett legat och hostat hela jäkla natten. vaknade vi 2 tiden och var helt blöt av svett oxå. Hela rummet kändes som en bastu. PANIK!!!! Peter fick öppna fönstret och ligga och småfrysa under natten. Jag hade OMÖJLIGT kunnat sova annars. Jag är som en kamin nuförtiden....

Rasmus vaknade kl 7 och kom in. Trött som fasen var jag... Men jag fick somna om igen och sova till 8 taget innan vi gick upp och åt frulle.
Jag märkte hur rastlös Rasmus var nästan på en gång. Han skruvade och vred på sig. Och jag som inte hade något planerat alls idag..... Höggravid, trött och dyngförkyld.... *suck*
Vi kravlade iallafall oss väg ner på stan en sväng vid 11 taget. Var och klippte Rasmus och käkade lunch på Wayne´s.
Sen va vi och handlade lite jordgubbar, handlade mat, apoteket och sen återvann lite skräp vi hade härhemma.
Rasmus badade en stund i poolen. Sen gick vi på 1 timmas promenad och stannade och lekte på lekplatsen.
När vi kom hem var kl 16.15 och mamma Kristin TOTALT SLUT i HELA arma kroppen. *phew*
Såhär kommer jag inte orka ha det varje dag den här veckan......
Tur att mamma och pappa tar med sig Maja och kommer och hälsar på imorrn så man kanske få en liten lugn stund iallafall.
En mysig dag. Men nu sitter jag här med onda förvärkar..... Man kan ju hoppas att dom utvecklas till någe mer men det tror jag väl knappast. Straffet bara för att man rört på sig för mycket :-S

Nu blir det film och mys i soffan. Peter jobbar så jag ska kura ihop mig med Rasmus :-)

Imorrn är en ny dag! Ny dag nya tag! Eller nått.....










Kommentarer
Postat av: Petra

Shit vad stor han börjar bli!! Märks att jag varit borta länge! Tur att han lovat att gifta sig med mig.. :)

2009-05-26 @ 22:12:01
URL: http://pbjelke.blogg.se/
Postat av: tina

SAKNAR!!!!

2009-05-27 @ 15:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0