Så man kissar på sig!


Vaknade imorse till en härlig vinterdag med friska - 11 grader i luften. Underbart? Okej.. solen skiner det är ju ett plus.
Men det känns verkligen som att det är mitt i vintern och inte en tillstymmelse till vår finns i luften. *suck*
Nåja.. den kommer väl nån gång antar jag.

Sitter på jobbet och snörvlar för fullt och har brutalt ont i halsen just nu. Hostan har börjat sätta in oxå.
Ska försöka hålla ut så många dagar som möjligt. Vem har råd å va sjuk liksom......

"Ramlade" på den här videon på youtube. Den är så sjukt rolig så man nästan kissar på sig!!!



Eller äre bara jag som tycker det? Tihihi

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha! Jag har den som ringsignal sedan lång tid tillbaka! :D Kan bara inte byta bort den! :)

2009-03-25 @ 12:09:53
URL: http://frisksofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0