Nu händer dä grejjer!

Nu händer det grejjer med magen varje vecka tycker jag. V26 är jag inne i nu och tycker magen ser ut som en ballong. Det känns så iallafall. hihi Den står rakt ut och är i vägen överallt. Vi kan ju säga såhär, man rullar inte över från sida till sidan utan problem längre.... :-P Ibland ligger bäbis så långt ut så det känns som magen ska sprängas.

Kolla skillnaden


          
               V25                                                 V26


Har förövrigt börjat bli hemskt huslig av mig. Inte kanske städdelen.... Men jag har helt plötsligt fått lust att baka å ha mig. Förra veckan bakade jag bagels. Och igår ställde jag mig och gjorde scones.
Har blitt lite sådär att jag vill prova nya maträtter oxå. Provar och har mig. Hittlills har det gått bra. Får väl se när första misslyckandet kommer :-P

Nu ska jag fortsätta mumsa i mig min scones och te


Kommentarer
Postat av: evelina

Ja det var verkligen skillnad! Coolt att det kan bli sån skillnad på 1 vecka :) hehe

2009-03-04 @ 12:04:30
URL: http://schme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0