Myshelg

Det har varit en helt otroligt skön och underbar helg. Men den har gått alldeles för fort....
Vaknade som sagt tidigt i lördags och tog ett träningspass. Sen gjorde jag och Peter ett ryck och rensade ur massa kartonger ur förrådet. Sånt som ska slängas, sånt som ska ges bort och sånt som ska sparas. Mycket mer plats i förrådet redan, fast vi inte är klara än :-P
Självklart så var vi värda en middag på church street efter det. Så vid 17 drog i iväg och förväntade oss att få sitta och vänta nån timma. Men fick som tur var bord på en gång :-)
Peter tog en cowboy Dinner, jag lovar.... det va säkert 1 kg kött!! En stor entrecote och 3 feta revben och så loaded potatoskins till. Själv provade jag någe nytt. Det blev friterad kyckling med loades potatoskins. Helt okej faktiskt :-)
FRUKTANSVÄRT mätta tog vi oss till bilen och åkte hemåt för att avnjuta melodifestivalen...... hmm...

Söndag sov jag HELT otroligt ända fram till 9:20. Vaknade av att Peter lade sig bakom mig. Han hade vaknat före mig!!!!
Helt otroligt! Men han va helnöjd över det :-) Va faktiskt skönt att få sova ut ordentligt.
Vi gjorde faktiskt ingenting fram till 14.30. Bara slappade och hade det bra i soffan :-)
14.30 drog jag, Lisa och Elin iväg till Stockholm för att kolla på första kvartsfinalen mellan Sollentuna och Elverket.
HEJA TINA!!! Efter diverse felkörningar (som vi alltid gör i stockholm) så kom vi till slut rätt :-P
Tyvärr så förlorade Elverket med hela 3-0... Det kändes som att dom var lite nere på plan och att dom bara inte fick till det.
Sollentuna kändes inte som ett bättre lag riktigt... Dom hade mer flyt med bollarna bara.
Däremot spelade Tina jättebra. Så det va kul att se :-D Mysigt att få krama om dig efteråt gumma.
Saknar dig så mycket :-) På onsdag sätter ni dit dom!!

Kom hem från Stockholm vid 20.30 taget. Så vi kollade på film i sängen och bara mös. Vi va så jättetrötta båda två.
Så vi somnade nog rätt skönt efter filmen och sov hela natten.
Konstigt nog så är jag jättetrött idag mä......

Fick den lite dåliga nyheten att Rasmus förmodligen är sjuk igen. Typiskt, alltid när han kommer till mig *suck*
Så det blir väl till att vabba den här veckan då... hoppas det inte är influensan igen... det KAN det väl inte va.. eller?

Kommentarer
Postat av: Kristin

Aaaaah det är åttionio dagar kvaar!

2009-03-16 @ 17:53:14
Postat av: Petra

hahaha! SÄG inte att det var du som körde

2009-03-16 @ 19:02:50
Postat av: Anonym

Klart det va jagsom körde :-P Hur skulle vi annars kunna hamna fel ;-)



Japp 89 dagar kvar... Peter påpekade det med stora ögon igår. hehe

2009-03-16 @ 20:06:13
Postat av: Anonym

Klart det va jagsom körde :-P Hur skulle vi annars kunna hamna fel ;-)



Japp 89 dagar kvar... Peter påpekade det med stora ögon igår. hehe

2009-03-16 @ 20:07:36
Postat av: Paulina

Tycker du det? Jag är väldigt sugen på det faktiskt.. Tittade antagningsstatistiken för intaget i våras och förra hösten och det låg på 17,8 ungefär, så det ska inte vara några problem. Åh, svårt att välja!! Kul att se dig igår förresten :) Kram

2009-03-17 @ 09:07:56
URL: http://paulinat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0