Glädjeapparat

Japp, glädjeapparat! :-D När vi satt på fikat igår så var det en av kollegorna som läste en annons ur arbetarbladet.
Det stod: "Nu säljer vi vår glädjeapparat" Ni kan ju tänka er allas fantasi som skenade iväg en fredag eftermiddag. hehe
Men vad det igentligen var, va en TV!!  Alla började apskratta. Jamen faktiskt, en tv är ju en slags glädjeapparat. :-)

Iallafall så vaknade jag 7:57 imorse och kunde inte alls somna om. Låg och vred mig fram till 8.22 när jag bestämde mig för att kliva upp. Peter ligger fortfarande och sover, jag får väl gå upp och väcka honom om en stund.
Själv så tog jag mig ett skönt crosstrainerpass framför glädjeapparaten såhär på morgonsidan :-D
Jag vet... KNÄPP! Jag som alltid sovit längst av mig och Peter. Helt plötsligt är jag uppe jättetidigt och med grym energi.
En av fördelarna med att vara gravid? Man kan ju hoppas det håller i sig... men det tvivlar jag väl på.

Nu blir det dusch och sen duka fram frulle och försöka väcka älsklingen däruppe som snusar och sover. :-D


Och just ja! Brudar! Nu har ni SKIT kul på kryssningen och partar loss ordentligt!

KRAAAAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0