Från minus till plus

Imorse när jag kollade ut var det sol, men is på hela jäkla bilen. Kollade tempen och mycket riktigt så stod det -9 grader.
Dryyyyygt!! Men det skiftade rätt fort för nu när kl är lunch så är det 3+ grader här :-) 
Vaknade förövrigt när Peters klocka ringde kl 6 och kunde inte alls somna om. Så strax efter Peter åkt så klev jag faktiskt upp. INNAN min klocka ringde ens. Var på jobbet redan 7.30! Kors i taket! :-P
Natten har varit sisådär... fortfarande ont i halsen och snorig som bara den. Lite hängig, men ändå lite bättre än igår måste jag nog säga. Så kanske kanske man är på bättringsvägen :-)

Idag tänker jag iallafall sitta still på rumpan hela dagen. Håller på med inventeringslistor för utbyte av datorer på några kliniker här på sjukhuset. INTE ett roligt jobb kan jag säga.... :-S
Men just nu känns det rätt skönt att inte behöva fara omkring och träffa folk när man inte är helt hundra.

Annars då... hmm.. Inget speciellt tror jag. Ska till Ica maxi och handla lite mat efter jobbet och tänkte passa på att smita in på Din sko som ligger bredvid :-) Löning idag och jag har längtat lääääänge efter å kunna köpa mig lite vår och sommarskor :-) Kläder skulle jag oxå vilja köpa, men det känns lite meningslöst eftersom jag inte ens vet vilken storlek jag kommer ha i sommar.... Man har ju liksom en eller två storlekar större än vanligt när man är preggo :-P Plus att tuttisarna tar en jäkla plats nuförtiden... :-S
Pratade med Peter nyss i telefonen. Och han lät sådär lagom road över å följa med till ica maxi. Ännu mer road lät han när jag berättade om Din sko och eventuellt Barnens hus eftersom tvillingarna fyller år snart.
Det hördes ett stort *SUCK* i andra ändan. Men hallå! Jag kan väl få sällkap NÅN gång när jag handlar väl!?
Allt är inte kul här i livet ;-)

Tebax till inventeringslistorna

XOXO

BTW, 78 dagar kvar! AHHHHHH!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0