främmande

I torsdags kom Peters lillsyrra Theresa och hennes kille och hälsade på oss och bodde över till fredagen. Tyvärr var lillTheo lite grinig så ingen av dom fick så mycket mystid med honom.
Dom hade med sig sin goa katt Mango. TOKSÖT!! Som jag saknar att ha en katt i huset. Men det får vänta. Om några år kanske? Peter? :-P
Iallafall så försökte vi oss på en promenad ner till havet på fredagen för att visa området lite. Gick väl sisådär... Theo blev galen efter halva vägen så vi fick ruscha hem :-P

Ikväll ska jag iallafall iväg på 30 års fest på kajkanten. Marcus, Fredrik och Olle har slagit ihop sina födelsedagar och firar tillsammans med en brakfest. Jag kan ju bara vara med några timmar men det ska bli jättekul att komma iväg :-)
Fast det kommer kännas mysko att åka iväg utan Theo.... Och jag har en känsla av att jag kommer tänka på honom hela tiden och undra hur det går därhemma. Fast jag vet att Peter kommer fixa det galant :-)

Apropå Peter ja. Han ringde nyss från Furuvik och erkände att han fått soppatorsk och var nu på väg till fots hem för att hämta reservdunken som står i garaget. hehe
Det är alltså inte bara jag som gör tokiga saker ibland. Sådetså! hihi
Puss älskling! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0