Ensam

Kl är 7 och jag har varit vaken sen kl 5 imorse. Då tyckte Theo att det var god morgon. Och själv har jag väl sovit 2 timmar kanske..... Inte så mycket god morgon för mig alltså.
Så nu sitter jag här och pimplar extra starkt kaffe.
Men Peter ska snart få gå upp och jag tänker krypa ner och sova ett par timmar. För idag ska Peter iväg på svensexa hela dagen och natten. Så jag blir ensam med två barn.

Känns lite oroligt måste jag erkänna.... Läggningen med Rasmus ikväll när Theo kanske är skrikig och arg.
Och sen en natt själv med en Theo som vaknar varje timma.
Och det jag verkligen inte har lust med är att ha en hel dag själv med två barn imorgon med......

Kaffe!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0