Sliten deluxe

Det bidde ingen träning igår för mig. När jag kom hem från jobbet och fick sätta mig ner några minuter kände jag hur fruktansvärt trött jag var. I vanliga fall kan man skjuta tröttheten åt sidan och så åker man och tränar och väl där blir man pigg igen. Men igår.... Då insåg jag att det inte skulle fungera som vanligt. Jag var helt slut i kroppen. Efter helgens alla kalas och matcher och efter dagens jobb. Vi är mitt inne i ett jätteprojekt på jobbet just nu och det kommer vara 110% i några veckor här framöver.
Men jag laddar om för att träna som vanligt på torsdag och att följa med till helgen. Självklart ska jag ge mig själv en chans till att göra bra ifrån mig på match innan jag kliver av helt. Och som det känns nu känner jag mig taggad för helgen. Det ska verkligen bli kul att åka iväg med tjejerna och köra över Skellefteå och IKSU :-D. hehe

Iallafall så blev det en sovstund ganska direkt när jag kom hem igår. Jag hann äta lite och sen kom Peter och lade sig breve mig i soffan och jag somnade som en stock på hans arm. Sov till 20 på kvällen... Oooops...
Sen somnade jag ändå skönt när vi gick och lade oss för natten och ÄNDÅ är jag jättetrött idag.
Jag behöver nog vila upp mig några dagar nu för att komma igen.

Jag längtar till imorgon oxå så himla mycket! Då är det äntligen ÄNTLIGEN dags för att se vår lilla bebis igen :-)
Man får så konstiga tankar om att det skulle vara nått fel eller så... man blir rädd liksom. Tänk dig att ligga där och så får man ett jättedåligt besked... usch.
Fast det känns som att allt är bra iallafall :-) Ska bli underbart att se den lilla igen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0