Att bryta ihop och komma igen.... igen...

Idag är jag sliten kan jag lova. Imorse höll jag inte på att komma upp ur sängen alls... Snoozade säkert 5 ggr minst.
Jag borde kanske ta bättre hand om mig nu när jag är gravid..... Det har varit så mycket denna helgen så jag har knappt hunnit sitta ner mer än nån timma på kvällen innan det är dags att gå och lägga sig. Och sen upp tidigt på morgonen med Rasmus igen. *pust*
Funderar fortfarande mycket på varför jag spelade så dåligt igår och har svårt att släppa det...
Funderar på om det faktiskt är så att jag inte kan prestera lika bra nu pga graviditeten. Jag kanske blivit långsammare helt enkelt. Det vore ju inte så konstigt kanske.
Eller om det var helgens jobbiga schema som satt i kroppen på söndag em. Det känns inte som att jag suttit och tagit det lugn på hela helgen. *funderar*
Jag hoppas på det sistnämnda så att jag kan resa mig igen och göra bra träningar i veckan och bra matcher till helgen.
Jag lär väl märka under veckan hur det ligger till. Blir det samma till helgen så har jag bestämt mig för att kliva av. För då gör jag både mig och mitt lag en otjänst om jag fortsätter spela. Jag måste ju inse att jag faktiskt tillverkar en liten människa därinne. :-) Och att jag kanske inte är lika smidig och snabb som innan jag blev gravid. Inte för att jag var jätte smidig och snabb då heller men.... hehe

Idag är jag iallafall mest arg på mig själv för att jag tillät mig att påverkas igår. Det är verkligen inte likt mig och jag vet inte om jag kan skylla på hormoner heller.
Idag är iallafall en ny dag och träning ikväll. Jag kommer ta det lite lugnt ikväll eftersom jag är sliten i kroppen och har ett rejält stukat finger efter gårdagen. Denna vecka får helt enkelt visa hur det kommer att se ut framöver.

Nu är det dags att kila iväg ner på röntgen och sätta igång å jobba. Jag är iallafall bra på mitt jobb. Alltid något ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0