Lite bättre

Igår kväll blev det säng dags kl 21 redan. Vid det laget hade jag legat i 39 graders feber ett tag.
Jag hade härdat ut duktigt hela dagen utan alvedon eftersom jag inte hade mer än 2 st hemma.
Så jag tog dom när jag skulle sova. GOSSE va jag började svettas! Sängen blev helt blöt. Usch....
Efter ett par timmars svettandes så blev jag äntligen sval och skön. Förutom ett antal toabesök under natten så sov jag hyfsat skönt. Det kändes i hela kroppen att febern avtagit.
Och imorse när jag vaknade hade jag bara 37.5 grad. Och lite senare idag var jag helt feberfri :-) LYCKA!!
Hoppet om att kanske kanske kunna spela imorgon finns där ännu.
Tyvärr är jag ju fortfarande mosig efter febern. Snorig som bara den och halsonten hänger kvar.
Men förhoppningsvis är jag ännu ett snäpp bättre till kl 19 imorgon. Peter blev väl inte överlycklig när jag nämde eventuellt spel imorrn..... Vi får väl se hur jag mår.
Kan jag inte spela imorgon kanske jag iallafall kan vara med på söndag mot Göteborg. Eftersom det är sista helgen jag ska spela så vore det så kul att få vara med iallafall en match. Vore lagom surt om jag inte kunde vara med alls.....
Skitinfluensa!!!

Som Jenny sa. Vi ber för ett mirakel nu att laget piggar på sig till helgen. Det ser lite ljusare ut nu än tidigare i veckan iallafall. Ett par st som tillfrisknat faktiskt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0