Årskrönika 2008


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Japp! spelade Allsvenskan

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nja inte direkt, bara att försöka äta sunt under graviditeten.

3. Blev någon av dina vänner förälder i år?
Min bror och hans tjej fick tvillingar i april. Och två kollegor blev pappa den 22/12 och 31/12 :-) Jesse och Kattis fick en underbar liten Nova :-)

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej tack å lov!!

5. Vilka länder besökte du?

Jadu... blev en runda till Åland igen då. Det är väl det enda i år.

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009?
Näe tror inte det. Jag tänker njuta av det jag har så länge jag får :-)

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
19/6 Av en bra och en dålig anledning. Jag och Peter blev sambos, men vi förlorade även något underbart för oss den här dagen.....
Och även 29/9 när vi fick veta att vi väntade barn.

8. Vad var din största framgång 2008?
Framgång.... Måste varit att spela allsvenskan. :-)

9. Största misstaget?
Hmm... Misstag gör ju alla. Men tror inte jag gjorde något allvarligt. Bara det där vanliga, glömma saker och sånt.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Småsjuk som sagt är man ju ofta. Men inga skador i år (peppar peppar).

11. Bästa köpet?
Min crosstrainer som kommer när som helst i dagarna!!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Ganska mycket på kläder... Men även på nöjen till oss båda och familjen :-)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
JA! Vi blev ju gravida

14. Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?
Oj det va svårt i år....  Charlotte Perellis Hero såklart då. Och DJ Tune - Bag in da box allramest tror jag :-D

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det gladaste året på jag vet inte hur många år.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Vet inte... Det finns mycket. Jag vill resa mer. Jag vill gärna ta med mig Rasmus utomlands.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Jobbat lite mindre kanske..

18. Hur tillbringade du julen?
Med Peters familj uppe i Hälsingland.

19. Blev du kär i år?
Jag blir mer och mer kär för varje dag

20. Hur många förhållanden?
1 st underbart sådant

21. Favoritprogram på tv?
Inget speciellt jag följer

22. Bästa boken du läste i år?
Jag läser ju aldrig böcker juuu

23. Största musikaliska upptäckten?
Öhm... ingen speciell där heller.

24. Något du önskade dig och fick?
Japp

25. Något du önskade dig men inte fick?
nee...

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Inget speciellt vad jag minns i år.

27. Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Tror inte det, det känns som att året varit så bra det kunnat :-)

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?

Lättsam och bekväm :)

29. Vad fick dig att må bra?
Familj, vänner och ett roligt jobb.

30. Vem saknade du?
Saknar vänner som flyttat. Och familj ibland när man känner att dom bor för långt bort....

31. De bästa nya människorna du träffade?
Tror inte jag träffat så mycket nya människor i år,

32. Årets sötaste?
Rasmus och Peter såklart :-)

33. Årets hetaste?

Ja gissa vem ;-) ALLTID hetast :-P

34. Årets största kärlek?

Ens fråga.... Det är uppenbart. Min älskade Rasmus och Peter såklart.

35. Årets besvikelse?
Besvikelser kommer alltid finnas....

36. Årets bästa?
IK Sätra volleyboll damer!! Såklart! Vi spelade ju allsvenskan ihop!

37. Årets snällaste?
Många! Men dom bästa är ändå min älskade familj - mamma, pappa, brorsorna och mina kärlekar Rasmus och Peter :-)

Kommentarer
Postat av: Petra

Tack! hade inte kunnat ana att du tyckte att jag var så het! ;)

2009-01-05 @ 15:16:13
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0