V25

Jahapp då har man seglat förbi Månad 5 och in i månad 6. Känns overkligt... Det går så otroligt fort nu! Nu är det alltså bara 15 veckor kvar!!

Nu börjar jag känner mig lite mer otymplig än tidigare. Det är jobbigare å böja sig ner och sådär.
Och nu har jag börjat få lite problem med andningen.... Det är tyngre. Speciellt efter jag ätit. Jag kan inte äta lite mycket åt gången längre för då har jag andningsproblem flera timmar efteråt. hehe
Och för att inte tala om hur många ggr man måste gå och kissa då! Lillfjärten därinne sparkar gärna nedåt så att mamma får gå och klämma ur sig några droppar X antal ggr om dagen och natten..... Sömnen kunde ju varit bättre...
Plus att jag har fått kronisk nästäppa nu :-S SÅ jobbigt! Och jag kan verkligen inte sova utan att ta nässpray, även om jag vet att det inte är bra. Det får bära eller brista helt enkelt...

Rasmus kommentar i morse: Mamma, du har JÄTTESTORA tuttar!

Hmm...... Ja dom verkar inte vilja sluta växa dom heller......



Magen i början av V 25


Kommentarer
Postat av: Johan

Ja den kanske överlevde, men det kommer ju stinka number one eller number two för evigt! ;)

2009-02-23 @ 18:55:32
URL: http://johanfrisk.blogg.se/
Postat av: Johan

mm antigen är det att jag är avis, eller så är det helt enkelt för att jag inte vill äga en shit-mobile ;) HAHA!

2009-02-23 @ 20:35:26
URL: http://johanfrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0