Det är härligt

Det är så skönt. Jag har börjat känna mig piggare igen. Åtminstonne den här veckan som varit här.
Har varit ute och promenerat varje dag efter jobbet. Lite runt här i ytterharnäs. SÅ himla skönt och härligt väder har det varit oxå :-) Igår sken solen och det var bara -2 grader härhemma, så man kände sig ju på lite extra gott humör :-)
När jag kom hem från promenaden tog jag en dusch och sen ställde jag mig och bakade bagels.
Sen hade vi lite mysfika med bagels och te till Peters nya favvoprogram "Arga snickaren" :-P
Han skulle behöva komma hem till oss den där arga snickaren..... Peter skulle få skäll för att han lämnat en massa ogjort och jag skulle få skäll för att jag inte hjälper till nått med rusten :-P hehe

Idag klev jag upp ur sängen 07:40, satte på mig myskläder och gick ner i soffan och loggade in på datorn.
För idag har jag nämligen en jobba hemma dag :-) Förmiddagen bestod av administrativa jobb och eftermiddagen här kommer att bestå av telefonsupport. Och sånt kan man lika gärna sitta hemma i soffan och göra ibland :-)
Läser lite på Evves blogg om hur duktig hon är med sin GI diet. Man kan knappast säga att jag är lika duktig, iallafall inte idag. Hembakta bagels till frulle och pannkaka till lunch :-P

Idag ska jag iallafall äntligen få spela volleyboll igen :-D Ska bli så himla kul och jag är så spelsugen :-)
Nu var det ju över en vecka sen igen som jag tränade så vi får väl se hur smidig jag är nu. Funkar säkert :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0