Saknad

Igår var jag iväg på Rasmus skolavslutning i Heliga trefaldighetskyrkan i Gävle. OBOY vicken stor kyrka det är...
Men det behövdes nog för herregud vad föräldrar det var där. Den fylde den största delen av föräldrar faktiskt. :-)
Det var i huvudsak klassen Rubinen som höll i avslutningen med piano, blocklöjtsspel och solosång. Men även Rasmus klass smaragden sjöng en liten sång.
Min stiliga kille stod där framme och sjöng jättefint :-) Jag tycker det är supermysigt å gå på sånna här saker :-)
Efteråt fick jag massor av kramar. Det är alltid och kommer nog alltid kännas konstigt att åka ifrån honom sådär bara..... Men det känns underbart att han ska vara med oss i jul!
Ni kan ju tänka er dom jularna jag spenderat utan honom... Bara helt själv hemma hos mamma lr pappa... Jobbiga jular.
Nu har jag ju Peter och Theo. Men det kommer alltid att fattas mig något när inte han är med, så är det bara.
Men i år blir det full familj i jul! :-D Längtar! :-D

Här är vi lite trötta idag.. Theo har blitt skapligt förkyld. Och det innebär att han inte sover... alls typ. Inatt fick jag sova ungefär 30 minuter innan han vaknade och var pigg kl 5. Men då fick Peter ta över för jag var bara tvungen att få sova en liten stund innan dagen började. Han har bökat och stökat och gnällt hela natten. Förmodligen för han inte kunnat andas ordentligt. Han hade min kudde för att komma upp lite och den har han ju rullat av mest hela tiden oxå. Så nog har det varit fullt upp hela natten minst sagt.....
Hoppas att han kanske vill sova en stund med mig här snart.

Natti natt en liten stund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0