Okaj då

Jo det jag ÄNTLIGEN beslutade mig för igår. (dagens I landsproblem) Är att jag ska gå över till Sätra igen och spela. :-)
Det krävs en hel del av både mig och Peter för att jag ska kunna spela div 1 ordentligt. Och den tiden finns inte nu med all rust på huset och två barn. Orken tryter oxå med tanke på all sömnlöshet.
Spelar jag i Sätra kan jag kanske träna lite oftare iallafall pga det är närmre och Tommie finns till hans att hjälpa med Rasmus om det behövs.
Den dagen tid och ork finns för att satsa igen så får vi se vad som händer :-) Det är trist för jag trivdes i Tierp. Men just nu är det här det bästa för mig :-)

Iallafall så slog jag något slags rekord inatt tror jag..... 1 timmas sömn blev det. Nånstans mellan 3-4 om jag minns rätt.... hmm.... Jag ju säga att det INTE blir nån välling innan läggning ikväll. Det är det enda jag kan komma på som var annorlunda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0