Härmed...

Härmed erkänner jag stolt min (om än något sena) nominering till Jon of the year tävlingen som just nu pågår hos Mr lillebror Frisk.
Självklart så ser jag ju min lilla "incident" som en klar tre i top kandidat. Meeeeeen, det finns väl ändå inte mycket som slår "toalettraggaren". Eller hur?! ;-) Och även om två rätt så lika incidenter samma år kan tänkas vara lite småroligt så har ju faktiskt även herr Frisk gjort samma sak. Men det är ju sant, vem vill se samma vinnare två år i rad. Eller hur? ;-)

Men det ska ju helt klart sägas. Att gapflabbet som nästan utlöste en kissapåsig attack både i morse när "incidenten" påkoms eller alldeles nyss när vi läste lillebrors blogg, HELT klart är värt en Jon of the year nominering.

Jag säger som lillbror. Det är en dag kvar av 2009. Vi får se vad dagen har att bjuda på :-P

Kommentarer
Postat av: Lillebror

Ganska desperat försök att vinna över mig till din sida genom att kasta skit på storebror skulle jag säga ;) HAHAHA! Men både ligger faktiskt bra till. . dock har vi det här med immuniteten att inte vinna två år i rad. . ?!. . HAHAHA!

2009-12-31 @ 00:04:42
URL: http://johanfrisk.blogg.se/
Postat av: Petra

jag tycker dom här inläggen blev lite väl interna nu. Vi vill ju veta vad som hänt?? :P

2009-12-31 @ 06:05:58
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0