Träning!!

Äntligen har jag brytit mig loss från ekorrehjulet! Nu har jag fått arslet ur vagnen och börjat träna. :-) Får se hur länge det håller i sig hihi
I lördags gav jag mig ut på min första löprunda. Lunchtid och solen gassade. Jag hade bara druckit typ 3 koppar kaffe innan jag gav mig ut. å GOSSE va tungt det va. Jag sprang 15 minuter ungefär och efter halva tiden mådde jag riktigt illa.
Men det gick hem iallafall :-P. När jag kom hem så körde jag lite Yoga.
Vaknade på söndag med lite tillstymmelse till träningsvärk i axlar och ben. Såååå jag drog iväg på en löprunda till. Fast den här gången tog jag den på kvällen :-) Gick mycket lättare på en gång och var skönare å springa. Så jag pressade mig själv lite och körde lite längre än dagen innan. Väl hemma körde jag lättare styrka. Gav armarna en omgång och så lite mage. Vaknade på måndag med en skön tränignsvärk i benen :-)

Måndag fick bli vila :-)

Tisdag var jag iväg och spelade beach för första gången denna sommar. SÅ SJUKT KUL!!! Å så härligt å träffa alla igen :-D Det kändes precis som förr igen. Underbart!! Lycklig var jag resten av dagen.

Så idag fick det bli ett beachpass igen. SÅ KUL!! Och så skönt att röra på sig. Även fast nätterna är långa och man inte sover nästan alls så blir man ändå piggare och gladare av att träna. Jag orkar dagarna bättre redan känner jag :-)
Imorrn blir det nog lite beach igen :-)

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0