Så vad har hänt

Slarvig med bloggandet nu igen. Så.. vad har hänt under veckan.

29/7 var jag på återbesök på MVC. Pratade med min barnmorska om förlossning mm. Och allt var grönt. Kände inte att jag behövde nån gynkoll eftersom allt gått så bra efteråt.

30/7 var vi på 7 veckors koll med Theo. Stora killen som jag skrev i inlägget innan detta :-P

31/7 firade jag och Peter vår 2 års dag. Och som en del skrivit i facebook "Jag förstår inte hur ni kunnat satt ett datum". Eller " räknar ni från när du frågade mig om han var snygg lr?" :-P
Ja gott folk! Det är komplicerat det dära, vi fick sätta ett datum helt enkelt. hihii

1/8 var vi på Johanna och Eriks bröllop. Suuuuupervackra var dom båda två. Inte ett öga torrt efter alla fina tal som hölls. Vi hamnade vi ett bord med bara massa trevligt folk. Och Theo skötte sig exemplariskt och sov mestadels och lät mamma få äta :-) Konstigt det där hur dom sover som bäst när det är som mest oljud överallt.......

idag 3/8 kom brorsan på besök. Han har köpt Peters båt så han var och hämtade den och fikade lite. Enn snabbvisit.

Och vad händer i veckan?

4/8 fyller jag hela 32 år gammal! Hejja hejja!  Mamma och pappa kommer och fikar lite och gossar med barnen.

6/8 är det den årliga sommarfesten med familjen Ekdahl i Norrtälje hos mellersta brorsan och hans blivande fru :-)
Får väl se om Stefan, Johan och Peter gör nån virvelvind och förstör polen för stackars Anders som dom sagt..... :-S

8/8 trooooor jag att lillebror Frisk kommer och hälsar på och ska släpa med Peter ut på krogen.
Det är "bara" 3:e gången han går ut på krogen sen Theo föddes. Men det säger jag gosse, sen äre slutfestat på ett tag framöver! ;-) Pööözz

Jaha... sen äre söndag och sista dagen innan semestern och sommaren är över. Sen börjar allvaret. En vecka själv med Theo och sen börjar Rasmus i skolan! Stora pojken! :-D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0